پروژهای که با آن سروکار داشتیم خلق یک ویدئو برای شامپو بدن شکلات تلخ برند آیپلاس بود، که نهتنها ویژگیهای محصول را نمایش دهد، بلکه حس عمیق و دلنشین رایحهی آن را نیز به تصویر بکشد.
محصولی با رایحهای گرم و متفاوت، که باید در فضایی سینمایی و با زبان تصویر، تجربهای حسی برای مخاطب خلق میکرد. روکوکو به عنوان تیم اجرایی این پروژه، توانست با طی کردن اصولی مراحل پیاده سازی این پروژه، از ایده تا اجرا را بهترین نحو ممکن به انجام برساند.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
روایت بصری، بر پایهی شکلات تلخ
تمام روایت بصری این ویدئو حول یک عنصر کلیدی شکل گرفت: شکلات تلخ.
در هر صحنه تکههایی از شکلات بهصورت کاملاً واقعگرایانه طراحی شده و جان گرفتند و همانطور که در ویدئو مشاهد میکنید این تکهها بهنرمی در هوا معلق میشوند، در اطراف محصول معلق هستند یا به صورت تکههایی بسیار ریز از شکلات به تصویر کشیده میشوند، گویی شامپو، از دل شکلات تلخ بیرون آمده باشد.
طراحی صحنه و نورپردازی
برای انتقال حس رایحهی عمیق و گرم شکلات تلخ و با توجه به بهداشتی بودن محصول، از فضایی روشن، مینیمال و لوکس استفاده کردیم. رنگهای قهوهای سوخته ، طلایی مات و افکتهای نوری کنترلشده، با تمرکز کامل بر بافت، درخشش و کیفیت متریالها جذابیت این ویدئو را دو چندان کرد.
ترکیب صدا و حرکت
همهچیز در این ویدئو با دقت تنظیم شد؛ افکتهای صوتی و موسیقی انتخابشده، ضربآهنگی گرم و حرفه ای داشت که عمق و گیرایی این ویدئو را تقویت میکرد.
نتیجه نهایی
این پروژه، فقط یک ویدئوی معرفی محصول نبود بلکه یک تجربهی بصری و حسی بود که هدف آن در عین داشتن جذابیت بصری، انتقال احساس به مخاطب بود و این موشن سه بعدی به خوبی توانست احساس را در مخاطب زنده کند و تصویر محصول را در ذهن مخاطب ماندگار سازد.




