سال تجربه
0
پروژه انجام شده
284

در این بخش، یکی از پروژه‌های موفق آژانس تبلیغاتی روکوکو را مشاهده می‌کنید. در صفحه نمونه کارها ، شما میتوانید پروژه های انجام شده بیشتری از ما ببینید.

موشن گرافی ریبرندینگ داروسازی آنوشا (تسنیم)

داروسازی آنوشا(تسنیم) از معدود داروسازی های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است. استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، اهمیت به کیفیت محصولات و اهداف مهم دیگری در دستور کار این داروسازی قرار دارد.

در ژانویه سال 2025 شاهد ریبرندینگ داروسازی تسنیم و تبدیل شدن نام برند به آنوشا بوده‌ایم که ساخت موشن گرافی برای معرفی برند جدید به تیم روکوکو سپرده شد.

روکوکو توانست با خلاقیت و ایده‌پردازی، سناریوی مناسبی برای تبدیل شدن تسنیم به آنوشا طراحی کند و به خوبی این ایده را به مرحله اجرا برساند.

در ادامه استوری بورد این تیزر موشن گرافی را مشاهده می‌کنید.

در این تیزر هدف ساخت موشن گرافیکی بود که بتواند تغییرات و ریبرندینگ را با حفظ برند فعلی به نمایش در بیاورد به این معنی که آپدیت برند را با حفظ اصالت پیشین به مخاطبان نشان دهد.

در مرحله اول جلسه‌ای برای رسیدن به ایده‌های خلاقانه در جهت به اجرا رساندن این هدف برگذار شد و هر یک از اعضای تیم، ایده‌هایی برای اجرای تیزر داشتند و در نهایت به یک ایده واحد جهت اجرای کار رسیدند.

در این موشن گرافی از محیط آزمایشگاهی بهره برده شد تا با موضوع فعالیت برند نیز همخوانی داشته باشد.

در صحنه اول، لوگو و نام تسنیم (نام قبلی برند) را میبینیم که دوربین به آن نزدیک می‌شود تا به تار و پود مولکولی آن می‌رسد و در صحنه بعدی شاهد ترکیب مولکول ها برای ایجاد لوگوی نوشتاری جدید هستیم.

و در صحنه آخر دوربین زوم اوت می‌شود و لوگوی نوشتاری به آنوشا تبدیل می‌شود.

در انتها این ایده توسط تیم حرفه‌ای روکوکو با موفقیت به مرحله پیاده‌سازی و اجرا رسید و خروجی این کار را در این صفحه مشاهده می‌کنید.

آخرین نمونه کارها :

شامپو دریا
شامپو سبز
مام
هیدریتینگ